Dárcovský summit 2011 aneb Jak to vidí dárce?

Jak spolupracovat s dárci a mecenáši? Jsme na jedné lodi?
Komunikace a fundraising v realitě roku 2011

Dárcovský summit 2011 aneb Jak to vidí dárce? Dárcovský summit 2011 aneb Jak to vidí dárce? Vztah Čechů k charitě Vztah Čechů k charitě

Ondřej Tomas (GfK Czech)

Vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze. Dlouhodobě se věnuje tématům marketingové efektivity, vytěžování firemních dat a novým trendům v obsluze zákazníků. V září 2007 byl jmenován generálním ředitelem a jednatelem společnosti GfK Czech.

Média - jak s nimi a jak na ně?

Vladimír Komjati (Microsoft), Kateřina Borovanská (PR Klub), Dalibor Dostál (Profit)

 

Dárcovský summit 2011 aneb Jak to vidí dárce?
Dárcovský summit 2011 aneb Jak to vidí dárce? Média - jak s nimi a jak na ně? Média - jak s nimi a jak na ně?

Vladimír Komjati je místopředsedou českého PR Klubu, pracuje jako PR Consultant v české pobočce společnosti Microsoft a mediálně zastupuje soutěž Nápad roku. V oboru public relations se pohybuje sedm let. Zaměřuje se především na strategické a  osobnostní PR, media relations a sociální sítě. Je pravidelným přispěvovatelem odborného serveru Mediář.cz. Původním vzděláním je ekonom, marketingové znalosti však získal v rámci vedlejší specializace a následně také absolvoval pražskou London School of Public Relations.

Dárcovský summit 2011 aneb Jak to vidí dárce?

Kateřina Borovanská, Executive Head Freya CZ, členka Výkonného výboru PR Klubu. Její PR specializací je strategické řízení zakázek, krizová komunikace, tvorba corporate identity a webové prezentace klienta. Dále se specializuje na oblast health care. V nynější době spravuje klienty v rámci své agentury Freya CZ, kterou založila v roce 2011 po dvouletém působení na volné noze.

Jak vytěžit internet pro komunikaci a fundraising?

Dárcovský summit 2011 aneb Jak to vidí dárce? Dárcovský summit 2011 aneb Jak to vidí dárce? Jak vytěžit internet Jak vytěžit internet

Tomáš Jindříšek (OgilvyInteractive)

Je ředitelem OgilvyInteractive, internetové divize jedné z největších komunikačních agentur na světě. Zároveň je členem představenstva Asociace direct marketingu a zásilkových služeb. Tomáš se marketingové komunikaci a internetu se profesionálně věnuje od roku 1998.

Dárcovský summit 2011 aneb Jak to vidí dárce?
Dárcovský summit 2011 aneb Jak to vidí dárce?

http://www.slideshare.net/pachollini/111012-neziskovky...

http://www.linkedin.com/in/matejnovak ...

http://pachollini.posterous.com/...

Matěj Novák (Centrum Holdings)

Působí jako Search Leader v „Centrum Holdings". Je zodpovědný za vyhledávání a kontextovou reklamu napříč weby Centrum Holdings v ČR, na  Slovensku a v Chorvatsku. Vystudoval filosofii na Karlově Univerzitě v Praze. V minulosti působil jako vývojář ve firmě PLANstudio, následně zakládal a vedl SEO oddělení Ataxa.