Kampaň Fóra dárců získala na mezinárodním reklamním festivalu tři ocenění
Kampaň Daruj správně, kterou Fórum dárců v loňském roce připravilo společně s agenturou OgilvyOne a OgilvyInteractive, získala další ocenění. A to hned tři najednou. V soutěži IMC Awards 2012 získala v kategoriích Small budget campaign, Event marketing a Cause, Charityj/Non-profit Marketing 2x stříbro a jeden bronz.
Kampaň Daruj správně upozornila veřejnost na fakt, že lidé často věnují peníze pouličním charitám, aniž by věděli, na co peníze skutečně budou použity a zda se nejedná o podvod. Během pražského kulturního festivalu United Islands jsme proto uspořádali fiktivní charitativní sbírku, aniž bychom lidem řekli, komu budou vybrané peníze určeny. Lidé zaplatili 20 Kč a jako odměnu dostali krabičku, ve které po otevření našli překvapivě také 20 Kč a vzkaz ve smyslu: „Tentokrát vám vaše peníze vracíme, ale příště si raději dobře rozmyslete, komu pomáháte, a vyberte si z prověřených charitativních organizací na www.darujspravne.cz". Díky této kampani se návštěvnost www.darujspravne.cz zdvojnásobila.
Soutěž IMC European Awards je organizována Evropskou asociací komunikačních agentur (EACA) a její sekcí integrované marketingové komunikace (IMCC Europe). Mezinárodní porota každý rok ve 14 kategoriích hodnotí nejlepší marketingové kampaně Evropy. Do tohoto hodnocení postupují pouze vítězové národních soutěží členských zemí EACA, kterými jsou Belgie, Česká republika, Francie, Německo, Řecko, Irsko, Itálie, Španělsko, Nizozemí a Velká Británie.
Zleva: Bernard Netopil (Ogilvy One), Klára Šplíchalová a Michal Prokšík (Fórum dárců) a Petr Roth (Ogilvy One)