Summit o dárcovství a mecenášství 2011 aneb Jak to vidí dárce?
Jak spolupracovat s dárci a mecenáši? Jsme na jedné lodi?
Komunikace a fundraising v realitě roku 2011
Termín: 12. října 2011, registrace 8:40 - 9:00
Místo: PwC Česká republika, Kateřinská 40/466, 120 00 Praha 2
Otevřená vzdělávací konference pro neziskový sektor. Společně s individuálními a firemními dárci zde vystoupí také přední odborníci na komunikaci a marketing, kteří v interaktivních workshopech pomohou účastníkům z řad neziskových organizací zlepšit jejich komunikaci s dárci a veřejností. Partnerem projektu je Nizozemsko-česká obchodní komora a PwC Česká republika.
Konference bude určena pro cca 100 - 120 účastníků z řad NNO a bude dostupná zdarma.
Mapa
Program
9:00 - 9:15 Zahájení konference - welcome speeches
Monika Šimůnková (Vládní zmocněnkyně pro lidská práva), Pavel Šenych (NČOK), Klára Šplíchalová (Fórum dárců), PwC
9:15 - 11:00 Panelová diskuse „Jak se žije dárcovství a mecenášství v ČR aneb Jak to vidí dárce?"
Moderuje Barbora Kroužková, ČT
Panelové diskuse se zúčastní:
Ondřej Tomas (GfK Czech), Pavlína Kalousová, Jindřich Lukavský (EXX, Nadace Leontinka), Lejla Abbasová (Nadační fond Asante Kenya), Pavel Doležal (Radost 3.0) Tomáš Jindříšek (OgilvyInteractive), Karel Janeček (RSJ Invest) a Martin Roman
- Dárcovství a jeho význam pro rozvoj veřejně prospěšných a dobročinných aktivit v ČR
- Význam mecenášství a jeho proměny v čase
- Význam osobní angažovanosti pro rozvoj dobročinných aktivit globálně
11:00 - 11:15 Přestávka na kávu
11:15 - 12:30 Vyhlášení soutěže Být vidět 2011
12:30 - 13:30 Oběd
13:30 - 14:20 Workshopy (1. kolo)
14:30 - 15:20 Workshopy (2. kolo) Nabídka workshopů se nemění
Sekce I
Klinika - téma marketing a komunikace
- Experti na marketing a komunikaci radí nejen voblasti komunikace sdárci (jak na to, pro a proti, nové možnosti
- Prostor pro setkání komerčního a nekomerčního světa
- Příležitost pro sdílení zkušeností, nápadů a postřehů
Sekce II
Média - jak s nimi a jak na ně?
Vladimír Komjati (Microsoft), Kateřina Borovanská (PR Klub), Dalibor Dostál (Profit)
- Zásady komunikace smédii
- Jak novináře upoutat?
- Proč je důležité, aby za organizaci s médii komunikoval jeden člověk?
Sekce III
Jak vytěžit internet pro komunikaci a fundraising?
Tomáš Jindříšek (OgilvyInteractive), Matěj Novák (Centrum Holdings)
- Internet a přesahy do ostatních forem komunikace
- Tipy a triky, na co si dát pozor
- Zkušenosti z praxe - co funguje?