Propagace

Jaké jsou nejúčinnější formy propagace v současné době?

 

Už dlouho se hovoří o tom, že veřejnost začíná být imunní vůči inzerci. To stále více nahrává ostatním formám budování značky a reputace, jako jsou public relations (spolupráce s novináři na publikování zajímavých témat, pořádání akcí v ulicích apod.), virální marketing (například sdílení vtipného či jinak zajímavého videa po internetu) a samozřejmě i přímá komunikace s veřejností prostřednictvím sociálních sítí. Co se však s průběhem času ani měnícími se trendy nemění, je potřeba jednotné, integrované komunikace. Ať už se potenciální dárce o nás dozví na webových stránkách, v televizní reportáži, na Facebooku nebo se setká s naším zástupcem na ulici, měl by vždy obdržet naprosto stejné, jednotné sdělení.

Odpověděl: Vladimír Komjati , PR klub

Dotaz od: Kamila Urbánková

Zpět

Další sekce poradny

 

Investice

Daňová poradna

Právo a legislativa

Média a komunikace

Prohledat dotazy

Zeptejte se expertů