Schůzky s novináři
Kde pořádat schůzku s novináři/sponzory? Na neutrálním místě- kavárna, přímo v NGO nebo v konkrétní firmě?
Protože u novinářů stejně jako u sponzorů jsme obvykle my těmi, kdo od druhých žádá nějakou aktivitu, a můžeme je tak v přeneseném slova smyslu považovat za své „zákazníky", je vhodné se při výběru místa pro setkání snažit maximálně přizpůsobit jejich možnostem.
Pokud se scházíme se sponzorem formálně anebo se očekává, že se za jeho stranu zúčastní více lidí, pak se pro setkání hodí spíše prostor sponzora. Jde-li o neformální setkání, například takzvané prvotní „naťuknutí" nebo naopak schůzku s dlouhodobým sponzorem, s kterým máme již navázané přátelské vztahy, pak může být vhodnější neutrální místo, třeba restaurace nebo kavárna.
S novináři je nejlepší se scházet na neutrálních místech, která jsou blízko jejich redakcím, protože jejich časové možnosti se dopravovat kamkoliv jsou často velmi omezené. A to bez ohledu na to, zda jde o první či desátý kontakt nebo zda je účelem schůzky formální rozhovor například nad možným zajímavým tématem nebo jen neformální popovídání s někým, s kým se již známe delší dobu. Do prostor organizace jsou ochotni dorazit jen v ojedinělých případech. Třeba když mají možnost se tam setkat s někým, s kým by se jinak kvůli jeho vlastní zaneprázdněnosti setkat nemohli. V praxi může jít třeba o rozhovor s šéfem organizace, kde je navíc potřeba klid kvůli nahrávání.
Odpověděl: Vladimír Komjati , PR klub
Dotaz od: Táňa
Zpět
Další sekce poradny