Nezájem

Proč média nezajímají zprávy z naší organizace?

 

Především je třeba si uvědomit, jak dnešní média vlastně fungují. Přepracovaní novináři musejí neustále stíhat různé termíny, zároveň se potřebují zorientovat ve velkém množství informací a vybrat z něj to, co čtenáře zaujme. Čtenáře, přehlceného zprávami všeho druhu, pak zaujme pouze něco, co se odlišuje, co upoutá, má silný příběh a podobně. I když nám to nemusí být zpočátku milé, při komunikaci s novinářem musíme myslet především na čtenáře a ptát se: co čtenáře na mé zprávě zaujme?

Odpověděl: Vladimír Komjati , PR klub

Dotaz od: Naďa Dolinová

Zpět

Další sekce poradny

 

Investice

Daňová poradna

Právo a legislativa

Média a komunikace

Prohledat dotazy

Zeptejte se expertů