Summit o dárcovství a mecenášství 2011 aneb Jak to vidí dárce?

Jak spolupracovat s dárci a mecenáši? Jsme na jedné lodi?

Komunikace a fundraising v realitě roku 2011

Termín: 12. října 2011, registrace 8:40 - 9:00

Místo: PwC Česká republika, Kateřinská 40/466, 120 00 Praha 2

 

Otevřená vzdělávací konference pro neziskový sektor. Společně s individuálními a firemními dárci zde vystoupí také přední odborníci na komunikaci a marketing, kteří v interaktivních workshopech pomohou účastníkům z řad neziskových organizací zlepšit jejich komunikaci s dárci a veřejností. Partnerem projektu je Nizozemsko-česká obchodní komora a PwC Česká republika.

 

Konference bude určena pro cca 100 - 120 účastníků z řad NNO a bude dostupná zdarma.

Mapa

Program

9:00 - 9:15    Zahájení konference - welcome speeches

Monika Šimůnková (Vládní zmocněnkyně pro lidská práva), Pavel Šenych (NČOK), Klára Šplíchalová (Fórum dárců),  PwC

 

9:15 - 11:00 Panelová diskuse „Jak se žije dárcovství a mecenášství v ČR aneb Jak to vidí dárce?"

Moderuje Barbora Kroužková, ČT

Panelové diskuse se zúčastní:

Ondřej Tomas (GfK Czech), Pavlína Kalousová, Jindřich Lukavský (EXX, Nadace Leontinka), Lejla Abbasová (Nadační fond Asante Kenya), Pavel Doležal (Radost 3.0) Tomáš Jindříšek (OgilvyInteractive), Karel Janeček (RSJ Invest) a Martin Roman

  • Dárcovství a jeho význam pro rozvoj veřejně prospěšných a dobročinných aktivit v ČR
  • Význam mecenášství a jeho proměny v čase
  • Význam osobní angažovanosti pro rozvoj dobročinných aktivit globálně

11:00 - 11:15  Přestávka na kávu

 

11:15 - 12:30  Vyhlášení soutěže Být vidět 2011

 

12:30 - 13:30  Oběd


13:30 - 14:20 Workshopy (1. kolo)

14:30 - 15:20 Workshopy (2. kolo) Nabídka workshopů se nemění

 

Sekce I

Klinika - téma marketing a komunikace

  • Experti na marketing a komunikaci radí nejen voblasti komunikace sdárci (jak na to, pro a proti, nové možnosti
  • Prostor pro setkání komerčního a nekomerčního světa
  • Příležitost pro sdílení zkušeností, nápadů a postřehů

Sekce II

Média - jak s nimi a jak na ně?

Vladimír Komjati (Microsoft), Kateřina Borovanská (PR Klub), Dalibor Dostál (Profit)

  • Zásady komunikace smédii
  • Jak novináře upoutat?
  • Proč je důležité, aby za organizaci s médii komunikoval jeden člověk?

Sekce III

Jak vytěžit internet pro komunikaci a fundraising?

Tomáš Jindříšek (OgilvyInteractive), Matěj Novák (Centrum Holdings)

  • Internet a přesahy do ostatních forem komunikace
  • Tipy a triky, na co si dát pozor
  • Zkušenosti z praxe - co funguje?

Přihlašte svou organizaci do soutěže Být vidět!

 

Více informací zde

Starší akce

Rychlá nabídka

Kontakt

Fórum dárcůFórum dárců V Tůních 11 120 00   Praha 2 Czech Republic CZ 240 201 191 donorsforum@donorsforum.cz

Projekty

Sociální sitě

Web Fóra dárců byl realizován za finanční podpory Úřadu vlády České republiky a Rady vlády pro nestátní neziskové organizace.