SELECT *, tblpages.ID as xPID FROM tblpages WHERE pagesLink ='pro-media-detail'

Jarní workshop Fóra dárců a České televize proběhl letos v Brně

Fundraising v krizovém období – využití technologií a marketingových nástrojů, to bylo téma workshopu, který 24. května pořádalo Fórum dárců ve spolupráci s Českou televizí.

 

 

Workshop byl cílen pro organizace působící v Brně a v Jihomoravském kraji a měl kapacitu naplněnou do posledního místa. První část programu patřila tématům z Fóra dárců, které odprezentovala Klára Šplíchalová, výkonná ředitelka Fóra dárců, a týkala se fundraisingu v období krize, veřejných sbírek a online marketingové komunikace. Tématu online technologií a aktuálním trendům v digitálním marketingu se poté věnoval Jan Vohryzek z Googlu.

 

„Edukativní workshopy pro veřejně prospěšné organizace v regionech pořádáme s Českou televizí pravidelně již několik let. V posledních letech jsme workshopy museli pořádat online, proto jsme rádi, že už se nyní můžeme potkávat opět osobně. Vzhledem k velkému zájmu organizací jsme velmi potěšeni, že společně vytváříme takový obsah, který přináší nejen spoustu zajímavých aktuálních informací, ale i praktické tipy a zkušenosti, jež neziskovkám mohou pomoci,“ říká Klára Šplíchalová, výkonná ředitelka Fóra dárců.

 

Druhá část workshopu pak byla zaměřená na možnosti spolupráce neziskových organizací
a České televize, o kterých promluvil Jiří Váňa, manažer charitativních aktivit. Rady a tipy, jak komunikovat a spolupracovat s novináři a o možnostech podpory prostřednictvím zpravodajství České televize představil redaktor ČT Ondřej Šimeček. Plánovaný tříhodinový workshop pro zájem zúčastněných organizací přesáhl téměř dvojnásobek své časové kapacity. Na závěr každého přednáškového bloku byl prostor pro Questions & Answers a možnost se podělit o vlastní zkušenosti.

 

„V roce 2021 Česká televize podpořila přes 83 charitativních, humanitárních nebo osvětových projektů. Odvysílámo bylo 23 benefičních pořadů a speciálů, díky nimž charitativní organizace získaly přes 116 milionů korun. Je tedy skvělé, že můžeme díky těmto workshopům představit možnosti spolupráce s ČT pro transparentní neziskové organizace v regionech a zároveň s nimi navázat kontakt nebo jim být nápomocni co se týče efektivní komunikace s médii,“ říká Jiří Váňa, manažer charitativních aktivit České televize.

 

 

Zájem o regionální workshopy každým rokem stoupá, proto jsme rádi, že je možné se opět potkávat a předávat si zkušenosti osobně. Všichni zúčastnění dostali po skončení akce ještě veškeré informace a prezentace přednášejících.

 

Na podzim se opět těšíme s novými workshopy!

 

Rychlá nabídka

Kontakt

Fórum dárcůFórum dárců nám. Winstona Churchilla 1800/2 130 00   Praha 3 Czech Republic CZ 725 999 103 donorsforum@donorsforum.cz

Projekty

Sociální sítě

Web Fóra dárců byl realizován za finanční podpory Úřadu vlády České republiky a Rady vlády pro nestátní neziskové organizace...