Sociální marketing/Cause Related Marketing

Stále rostoucí konkurence vede firmy k tomu, aby na nasycený trh přinášely stále nové a nové produkty. V současnosti již nestačí nabízet kvalitní produkty a služby za konkurenceschopnou cenu Mnoho firem si tak našlo příležitost ve využití Sociálního či Cause Related Marketingu - v zahraničí efektivně využívaného nástroje. Tato publikace vychází z několikaleté zkušenosti Fóra dárců v této oblasti, z přímé přípravy či konzultací Cause Marketingových kampaní firem v České republice, zahraničních zkušeností a výsledků pilotního projektu Sociální marketing.

 

Cena: zdarma

Vydání: 2007

Stran: 40

  1. Objednávka této publikace

  2. Adresa organizace (Doručovací/Fakturační):
  1. Počet publikací:
  1. Vyberte způsob platby:
    (Při zaslání poštou účtujeme též poštovné a balné.)

  1. Poznámka:
  1. Pro více informací kontaktujte Jindřišku Palečkovou donorsforum@donorsforum.cz

Publikace

12