obr4share

Summit o dárcovství a mecenášství 2011 aneb Jak to vidí dárce?

Fórum dárců

Jak spolupracovat s dárci a mecenáši? Jsme na jedné lodi?

Komunikace a fundraising v realitě roku 2011

 


Summit o dárcovství a mecenášství 2011 aneb Jak to vidí dárce?
Summit o dárcovství a mecenášství 2011 aneb Jak to vidí dárce? Vztah Čechů k charitě Vztah Čechů k charitě 1,83 MB

Ondřej Tomas (GfK Czech)

Vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze. Dlouhodobě se věnuje tématům marketingové efektivity, vytěžování firemních dat a novým trendům v obsluze zákazníků. V září 2007 byl jmenován generálním ředitelem a jednatelem společnosti GfK Czech.

_________________________________________________________________________________________________

Média - jak s nimi a jak na ně?

Vladimír Komjati (Microsoft), Kateřina Borovanská (PR Klub), Dalibor Dostál (Profit)

 

Summit o dárcovství a mecenášství 2011 aneb Jak to vidí dárce?
Summit o dárcovství a mecenášství 2011 aneb Jak to vidí dárce? Média - jak s nimi a jak na ně? Média - jak s nimi a jak na ně? 992,00 kB

Vladimír Komjati je místopředsedou českého PR Klubu, pracuje jako PR Consultant v české pobočce společnosti Microsoft a mediálně zastupuje soutěž Nápad roku. V oboru public relations se pohybuje sedm let. Zaměřuje se především na strategické a  osobnostní PR, media relations a sociální sítě. Je pravidelným přispěvovatelem odborného serveru Mediář.cz. Původním vzděláním je ekonom, marketingové znalosti však získal v rámci vedlejší specializace a následně také absolvoval pražskou London School of Public Relations.

Summit o dárcovství a mecenášství 2011 aneb Jak to vidí dárce?

Kateřina Borovanská, Executive Head Freya CZ, členka Výkonného výboru PR Klubu. Její PR specializací je strategické řízení zakázek, krizová komunikace, tvorba corporate identity a webové prezentace klienta. Dále se specializuje na oblast health care. V nynější době spravuje klienty v rámci své agentury Freya CZ, kterou založila v roce 2011 po dvouletém působení na volné noze.

__________________________________________________________________________________________

Jak vytěžit internet pro komunikaci a fundraising?

 

Summit o dárcovství a mecenášství 2011 aneb Jak to vidí dárce? Summit o dárcovství a mecenášství 2011 aneb Jak to vidí dárce? Jak vytěžit internet Jak vytěžit internet 1,22 MB

Tomáš Jindříšek (OgilvyInteractive)

Je ředitelem OgilvyInteractive, internetové divize jedné z největších komunikačních agentur na světě. Zároveň je členem představenstva Asociace direct marketingu a zásilkových služeb. Tomáš se marketingové komunikaci a internetu se profesionálně věnuje od roku 1998.

 


Summit o dárcovství a mecenášství 2011 aneb Jak to vidí dárce?
Summit o dárcovství a mecenášství 2011 aneb Jak to vidí dárce?

http://www.slideshare.net/pachollini/111012-neziskovky...

http://www.linkedin.com/in/matejnovak ...

http://pachollini.posterous.com/...

Matěj Novák (Centrum Holdings)

Působí jako Search Leader v „Centrum Holdings". Je zodpovědný za vyhledávání a kontextovou reklamu napříč weby Centrum Holdings v ČR, na  Slovensku a v Chorvatsku. Vystudoval filosofii na Karlově Univerzitě v Praze. V minulosti působil jako vývojář ve firmě PLANstudio, následně zakládal a vedl SEO oddělení Ataxa.